Gran éxit de participació a la trobada convocada per l’Assemblea de Moviments Socials i la Plataforma contra la Corrupció

pcc | 24 Març, 2011 17:54

Molt interessant debat sobre participació i ètica amb els partits polítics

Tots tres partits de dretes convidats varen excusar la seva assistència

Ahir capvespre al centre social "Flassaders" a l’acte organitzat conjuntament per la Plataforma contra la Corrupció i per la dignificació de la Democràcia i l’Assemblea de Moviments Socials de Mallorca, el públic assistent no va poder debatre més que amb els representants dels partits d’esquerres, ja que els de dretes no hi varen comparèixer. Concretament, Convergència per les Illes Balears i Lliga Regionalistahavien declinat la invitació, mentre que el Partit Popular que en principi havia confirmat la seva assistència, va enviar una nota ahir mateix el capvespre, excusant la seva assistència "per motius d’agenda".

La trobada va durar quasi 2 hores i el debat entre ciutadans i ciutadanes i els representants dels partits presents va girar en torn a tres eixos:

* Participació ciutadana

* Transparència i Ètica

* Serveis Públics

L’acte va ésser presentat per Elisa Pons i moderat per Rafel Gallego, director d’Informatius d’IB3 Radio. Quan els partits polítics participants, varen estar representants per:Lourdes Aguiló (PSOE), Antoni Verger (PSM-Entesa/IV), Aina Comas (EU), Xisco Jaume (ERC) i Jaume Calafell (Dissidents).