COMUNICAT

pcc | 21 Març, 2011 19:24

COMUNICAT

A tots els que, identificats amb la lluita contra la corrupció, vulguin donar suport a la Plataforma contra la corrupció i per la dignificació de la Democràcia, i a l’Assemblea de Moviments Socials de Mallorca en aquest desafiament:

Se’ls informa que, l’Assemblea de Moviments Socials de Mallorca i la Plataforma contra la corrupció i per la dignificació de la Democràcia, han decidit reprendre la campanya de denuncia i d’actuació a favor d’una democràcia basada amb principis ètics i en la participació ciutadana, on, entre d’altres valors, la probitat sigui un desafiament fonamental.

Cal doncs, seguir la tasca de informació i denuncia de manera immediata, publicant com a primera passa en mitjans de comunicació la Graella de Mesures, amb propostes per combatre la corrupció i reforçar la democràcia.

Per tal cosa, el proper dimecres dia 23 de març, en el Centre Flassaders, de Palma, a les 19 hores s’ha convocat a partits polítics que es presenten a les properes eleccions municipals, illenques i autonòmiques, a confrontar i debatre sobre continguts. L’acte vol esser un espai per a què cada ciutadana i ciutadà i cada entitat social exposi directament als representants dels partits polítics presents i que aspiren a la confiança del poble, el plantejaments que considerin. Per a la qual cosa és molt important la presència i participació ciutadana a l’acte.

Per a poder publicar la Graella de Mesures i assegurar l’anunci públic se necessita reunir uns 2.500 euros (mitja pàgina en dos diaris d’ample circulació). La proposta és que cadascú aporti l que consideri o pugui. Es fa una crida específica a les entitats que tinguin la possibilitat d’aportar 100 euros. Els diners es poden ingressar a:

CAIXA COLONYA

Compte: 2056.0004.41.4102000148

FÒRUM SOCIAL DE MALLORCA

Bona feina per a tothom i endavant.

Palma, 16 de març de 2011

Assemblea de Moviments Socials de Mallorca

Plataforma contra la corrupció i per la dignificació de la Democràcia