pcc | 17 Març, 2011 10:19

El Fòrum Social de Mallorca (Assemblea de Moviments Socials de Mallorca) ha publicat a la seva web la Graella de propostes contra la corrupció  i per la dignificació de la democràcia presentada al Parlament de les Illes Balears i als partits polítics a la qual us hi podeu adherir a títol individual i/o institucional. Aquest és l'enllaç:

1. un poquet mes d'informació seria bo

Estic ben content de que la Plataforma reviscoli, i m'agradaria fer una aportació econòmica per a la publicació de la graella.
    Igualment m'agradaria estar informat de quina és la operativa de la Plataforma, com s'està organitzant la presa de decisions estratègiques i tàctiques per aconseguir els seus (nostres) objectius. Ara la graella... i mes envant?? Ja ens anirem enterant per la premsa o per mail??
    Un apartat en aquest bloc descrivint la composició i agenda de la plataforma seria útil i un bon exemple d'una manera de fer les coses no trobau? (si, ja ho se... més feina...!) si s'ha d'ajudar, ja ho direu!

toni font | 20/03/2011, 10:16
  2. Re: Ara us podeu adherir a les propostes contra la corrupció i per la dignificació de la democràcia

Benvolguts, Alternativa per Pollença el divendres passat ja va adherir-se a la campanya acceptant les mesures. Avui mateix surt publicat al nostre bloc Urxella: alternativa.balearweb.net/post/98584
    No se si ens enviareu alguna confirmació, si ho fareu públic i si podem fer alguna cosa més.

Alternativa per Pollença | 21/03/2011, 12:23
  3. Resposta a T.Font i a Alternativa per Pollença

Hem respost el vostres comentaris amb un correu electrònic. Molt agraïts pel vostre suport.
    Salut,

Plat.contra la corrupció | 21/03/2011, 20:00